Om oss
Her kan du lese litt mer om hvem vi er og hva vi står for.
Hjem+
Hvem vi er og hva vi står for
Hjem+ tilbyr renhold og kantinedrift til bedrifter og renhold til privatpersoner. Vi er opptatt av skikkelighet og kvalitet i alle ledd, og dessuten er vi veldig opptatt av miljø og at våre ansatte skal ha det bra. Derfor er Hjem+ klimanøytrale og sertifisert Miljøfyrtårn, vi er medlem av NHO Service og handel og vi har innført kompetansestandard for renhold for å sikre det faglige nivået.
Vi er en
Godkjent renholdsbedrift
Fra 1. juli 2018 blir det ulovlig for privatpersoner å leie/kjøpe vaskehjelp som ikke er godkjent i renholdsregisteret hos Arbeidstilsynet. Bestillere av renholdstjenester skal ha rutine for å undersøke, og om nødvendig følge opp, at renholdsvirksomheten de bruker etterlever allmenngjøringsforskriften.
Renholdsbransjen har store utfordringer når det gjelder lønns- og arbeidsvilkår, HMS-standarder og arbeidstid.
Velger du Hjem+ kan du være trygg på at du velger en godkjent renholdsbedrift som tar godt vare på våre ansatte og ditt hjem. For oss er det meget viktig å være med å bidra til at AS Norge går rundt gjennom å betale skatter og avgifter med den største selvfølgelighet.
Kvalitet
Trygghet
Retter alt på 24 timer
Garanti
Skulle du mot formodning ikke være fornøyd med jobben vi har utført, har vi opprettingsgaranti. Det betyr at vi kommer tilbake innen 24 timer og retter opp eventuelle feil.
Eika forsikring
Forsikring
Vi i Hjem+ er forsikret gjennom Eika forsikring for eventuelle skader på andres eiendom for inntil 10 millioner kr. Alle våre ansatte er yrkesskadeforsikret.
Miljø
- Les mer om vårt miljøengasjement og sosiale ansvar her.
- Vi opererer primært på Romerike og Oslo.
- Orgnr: 917 031 649

Her er vi
Møt våre mennesker

Christina Rosenborg
Selger og trivselsskaper
Christina er salgsansvarlig i Hjem+, hun har mange års erfaring innen salg og kundeservice og har en bachelorgrad i business administration. Hun brenner for god service og for å skape nye gode relasjoner. Christina er alltid positiv og strekker seg langt for at du som kunde skal få en skreddersydd løsning som utgjør en forskjell for både deg og miljøet.
«Hos oss er vi stolte av å kunne tilby tjenester av høy kvalitet, og vi er dedikert til å levere det beste til både kunder og ansatte.»
Når du trenger pålitelighet, god service og løsninger tilpasset dine behov, er du i gode hender hos Christina og Hjem+

Jan Berg-Styhm
Fornøydhetssjef
Send en mail
Jan har bakgrunn som leder fra forsvaret, samt mange år som leder i ulike roller fra det private næringsliv. Han har blant annet hatt roller som driftsdirektør og regiondirektør i to store renholds og facility selskaper i Norge. Han har en bachelor innen IT, samt en bachelor innen administrasjon og ledelse. Han sluttfører i disse dager en executive master of management grad. «Min jobb i Hjem+ er å sørge for at alle er fornøyde. Våre ansatte skal ha det bra, noe som gjør at de leverer høyeste kvalitet til kundene. Kundene skal for øvrig ytes en service i ypperste klasse. Og når ting ikke er i orden skal jeg ta personlig ansvar for å ordne opp!». Jan er for øvrig lidenskapelig opptatt av miljø og innovasjon og er generelt glad i mennesker.

Madeleine Svensson
Fornøydhetsleder kantine
Send en mail
Madeleine har ansvaret for kantinene våre, er utdannet kokk og har 15 års erfaring fra yrket – de siste 5 som kjøkkensjef. Hun har stor lidenskap for mat og for å dele sine kunnskaper med våre medarbeidere. En av de viktigste drivkraftene Madeleine har er å gjøre våre kunder fornøyde, gjennom å levere høy kvalitet tilpasset den enkelte kundes behov og ønsker. Ellers er hun en glad, positiv og utadvent person, og som leder er hun opptatt av at alle medarbeidere skal ha det bra og glede seg til å komme på jobb ☺️

Said El-Hajoui
Fornøydhetsleder temporære tjenester
Said har jobbet en halv mannsalder i bransjen, og har erfaring fra alle former for temporære tjenester. Vi snakker da om alt fra gulvbehandling, fasadevask, tepperens, vindusvask osv. Han har også erfaring som avdelings og driftsleder fra andre renholdsselskaper. Med sitt team av erfarne folk leverer han kvalitetstjenester med et smil. Han løser de aller fleste utfordringer på strak arm, og er en god rådgiver for kundene våre. Utenom høysesongene for temporært og periodisk arbeid finner du Said på en cafe i Istanbul 😁.

David Quinton de Haan
Kontor-multikunstner
Send en mail
David er ansvarlig for lønn og fakturering i selskapet, samt annet forefallende administrativt arbeid. Han har verdifull erfaring fra bransjen, og er dessuten meget systematisk og nøyaktig i sitt arbeid. David har en spesiell interesse for mennesker og interaksjoner, noe som gjør at han alltid strekker seg litt lengre, både for våre kunder og medarbeidere 😀

Agata Gawlowska
Fornøydhetsleder renhold
Agata er ansvarlig for medarbeidere, kunder og den renholdsfaglige biten i selskapet. Hun har lang erfaring fra renhold og kundeservice både fra Norge og andre europeiske land. Hun har gått gradene i Hjem+ og startet som renholder, før hun ble teamleder og nå fornøydhetsleder. Agata er en utpreget strukturert person, som med en fast men omsorgsfull hånd veileder renholderne våre, slik at kundene får det de er lovet og forblir fornøyde 😊.