Ofte stilte spørsmål
Det er noen spørsmål som går igjen, og da er det ikke noe poeng i å gjenta seg: Derfor finner du svar på ofte stilte spørsmål nedenfor.
F.A.Q.
Disse spørsmålene får vi ofte
Når på dagen vasker dere?
Hva slags bindingstid og oppsigelsestid opererer dere med?
Vi har ingen bindingstid, og skulle du ønske å avslutte samarbeidet står du fritt til å gjøre dette. Av hensyn til våre medarbeidere og våre plikter som arbeidsgiver, må vi likevel ha en måned på å avslutte oppdraget riktig. Vi har også en åpning for å pause abonnementet på regelmessig renhold, og kanskje dette kan være bedre enn en oppsigelse? For bedrifter følger oppsigelsestiden kontrakten som inngås.
Snakker alle deres ansatte norsk?
God kommunikasjon er avgjørende for et best mulig resultat og fornøyde kunder. Alle medarbeidere i Hjem+ snakker derfor norsk eller engelsk, og du vil alltid ha mulighet til å snakke med ansvarlig som snakker flytende norsk.
Hvordan betaler jeg for tjenestene deres?
Hva hvis noe blir ødelagt av dere?
Hvordan får dere tilgang til huset når jeg er borte?
Hva gjør jeg hvis jeg ikke er fornøyd med resultatet av renholdet?
Vi ønsker at alle kunder skal være fornøyde, og strekker oss så langt vi kan for dette! Vi har en kvalitetsgaranti der vi innen 24 timer iverksetter tiltak for å rette det som ikke var i orden første gang, uten ekstra kostnad for deg som kunde. Ikke vær redd for å si fra om ting du ikke er fornøyd med, det er slik vi blir bedre!
Hva gjør dere for miljøet?
Hva slags opplæring får deres ansatte?
Hjem+ er veldig opptatt av at alle ansatte har god og riktig, faglig opplæring. Alle våre medarbeidere, uavhengig av tidligere erfaring, gjennomfører vårt eget opplæringsprogram. Dette innebærer blant annet en teoretisk og praktisk gjennomgang av fremgangsmåten, metodene, utstyret og midlene vi bruker og bygger på de samme prinsippene som et fagbrev i renhold innebærer. Etter dette er det trening, gjennom å være med erfarne medarbeidere og operative ledere ut på jobb, med etterfølgende evaluering. I tillegg til dette er Hjem+ medlem av NHO, og som en del av dette kompetansestandarden for renhold. Dette innebærer at alle ansatte gjennomgår et kurs utviklet av og for bransjen, for å kvalitetssikre den grunnleggende kompetansen.